eBoi
Jak załatwić sprawę?
BURMISTRZ MORYNIA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. OBRONNOŚCI, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
BURMISTRZ MORYNIA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. OBRONNOŚCI, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
w Urzędzie Miejskim w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- niekaralność za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (preferowany kierunek: administracja publiczna, bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe);
- predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, zorientowanie na realizację celu, praca pod presją czasu, dokładność, innowacyjność i kreatywność, odporność na stres, samodzielność;
- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy o stanie wyjątkowym, ustawy o stanie klęski żywiołowej, ustawy prawo wodne, ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP,
- znajomość pakietu MS Office - MS Word, MS Excel oraz programu graficznego Corel Draw;
- znajomość obsługi kserokopiarki, skanera, faxu.
- Wymagania dodatkowe:
- przynajmniej dwa lata stażu pracy w administracji publicznej;
- doświadczenie w prowadzeniu spraw w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, obronności.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- w zakresie spraw obronnych:
- opracowywanie i aktualizowanie dokumentów w ramach planowania i programowania obronnego,
- opracowywanie i aktualizowanie dokumentów (planu) Akcji Kurierskiej,
- opracowanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentów dotyczących: stanowiska kierowania (SK) i przemieszczania się na zapasowe miejsce pracy, stałego dyżuru,
- wykonywanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na terenie gminy,
- prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem osób od pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
- prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową poborowych,
- planowanie i organizowanie szkolenia obronnego na terenie gminy,
- opracowywanie rocznych planów kontroli wykonywania zadań obronnych
w komórkach organizacyjnych Urzędu oraz w podległych i nadzorowanych jednostkach organizacyjnych;
- w zakresie obrony cywilnej:
- uwzględnianie postulatów dotyczących potrzeb Sił Zbrojnych i Obrony Cywilnej, przekazywanych przez organy wojskowe lub organy Obrony Cywilnej,
- tworzenie formacji Obrony Cywilnej,
- nakładanie obowiązków w ramach powszechnej Obrony Cywilnej,
- organizowanie ćwiczeń i szkoleń z zakresu Obrony Cywilnej,
- przygotowanie i zapewnienie działania systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania oraz systemu wykrywania skażeń,
- dysponowanie środkami na cele Obrony Cywilnej,
- opracowanie i nadzór nad realizacją planu Obrony Cywilnej, opracowanie i nadzór nad realizacją planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych,
- prowadzenie magazynu obrony cywilnej;
- w zakresie zarządzania kryzysowego:
- opracowywanie procedur i planów zarządzania kryzysowego,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie realizacji zadań dotyczących zarządzania kryzysowego,
- prowadzenie polityki informacyjnej związanej ze stanem klęski żywiołowej;
- realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową, z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy, a w szczególności:
- ubezpieczenia,
- karty kierowców,
- badania lekarskie,
- inwentaryzacja mienia,
- rozliczanie paliwa,
- rozliczanie udziału w akcjach ratowniczo-gaśniczych, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania w zakresie miesięcznych kart drogowych pojazdu oraz miesięcznych kart pracy sprzętu silnikowego;
- pozostałe zadania:
- realizacja zadań związanych z prowadzeniem Kąpieliska Miejskiego w Moryniu,
- promocja gminy w zakresie redagowania i prowadzenia strony internetowej Gminy oraz profili portali społecznościowych,
- współpraca z informatykiem w zakresie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
- przygotowywanie projektów uchwał w zakresie prowadzonych spraw,
- wytwarzanie oraz aktualizowanie informacji dla potrzeb Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie prowadzonych spraw,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza i Sekretarza Gminy.
- w zakresie spraw obronnych:
- Warunki pracy na stanowisku ds. obronności, zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim
w Moryniu:- Główna część pracy wykonywana jest na terenie jednostki w pomieszczeniach biurowych;
- Współpraca z innymi instytucjami. Praca pod presją czasu, praca wymaga dokładności, umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych, negocjacyjnych, perswazji, umiejętnego współdziałania z innymi osobami.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Moryniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego (nie dotyczy obywateli polskich);
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia;
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;
- Oświadczenie o treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 9 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)”; - Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 3 sierpnia 2021 roku pod adresem: Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obronności, zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Moryniu”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Moryniu w dniu 4 sierpnia 2021 roku o godz. 10:00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w na stronach bip.moryn.pl lub w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Moryniu pokój nr 14. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 91 466 79 64.
Informacja o wynikach naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.moryn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują w I etapie naboru będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia I etapu naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku zakończenia procedury naboru nie zostaną wybrani, będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
--- Klauzula Informacyjna ---
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”) i z tego powodu, zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 informujemy, o przetwarzaniu Państwa danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń, tel. +48 (91) 466 79 50, e-mail: um@moryn.pl;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@moryn.pl;
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. a(osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu jednorazowej rekrutacji), c(przetwarzanie jest niezbędne do obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), rozporządzenia RODO w celu realizacji procesu rekrutacji;
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260), ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 poz. 994 ze zm.), ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917).
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w I etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia I etapu naboru;
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w II etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia naboru;
- w przypadku osoby, która zostanie wyłoniona na wolne stanowisko pracy – dokumentacja zostanie dołączona do akt osobowych pracownika i przechowywana będzie zgodnie z przepisami prawa.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych.
- W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie i bez wpływu na zgodność ich przetwarzania z prawem.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, w przypadku, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Molenda | 21-07-2021 10:35 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Nawrolska | 21-07-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Molenda | 12-01-2023 09:34 |