eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na świetlicę szkolną
Gmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na roboty budowlane: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na świetlicę szkolną”
WADIUM - 3 000,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 17,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-VI/09
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na świetlicę szkolną. Przewidziane prace polegać będą na dostosowaniu budynku do korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne, przebudowaniu pomieszczeń sanitarnych, wykonaniu nowego wejścia, niewielkiej zmianie komunikacji w budynku oraz wyremontowaniu lub wymianie elementów budynku.Zakres rzeczowy zadania obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty betonowe, roboty murowe, roboty wykończeniowe, roboty elewacyjne, dach - konstrukcja i pokrycie, roboty sanitarne wewnętrzne, roboty elektryczne.
-
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 12.10.2009r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP;
Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ;
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 do SIWZ);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 29.07.2009r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.07.2009r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na świetlicę szkolną
FB/ZP.341-VI/09
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc | 2009-07-07 16:15:45 | 56,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-07-07 16:15:45 | 24KB | 42 razy |
2 | umowa.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-07-07 16:16:16 | 42,5KB | 20 razy |
3 | STWiORB.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-07-07 16:17:30 | 52KB | 22 razy |
4 | Projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-07-07 16:21:53 | 7,8MB | 19 razy |
5 | rysunki_1-4.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-07-07 16:42:09 | 5,1MB | 15 razy |
6 | rysunki_4-8.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-07-07 16:43:59 | 2,8MB | 11 razy |
7 | rysunki_9-12.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-07-07 16:44:40 | 705,5KB | 11 razy |
8 | przemiar_06072009.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-07-07 16:46:20 | 2,1MB | 299 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ZAWIADONIENIE_o_wyniku_postepowania.doc | 2009-07-30 09:57:11 | 31,5KB | |
2 | stresczenie200907301.pdf | 2009-07-30 09:57:53 | 150,2KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | informacja_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2009-08-11 16:16:02 | 31,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sławomir Jasek | 07-07-2009 16:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sławomir Jasek | 07-07-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Sławomir Jasek | 11-08-2009 16:16 |