eBoi
Jak załatwić sprawę?
Wymiana pokrycia dachu i docieplenie budynku, wymiana chodników, wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Miejskim w Moryniu
Gmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na wykonanie zadania: „Wymiana pokrycia dachu i docieplenie budynku, wymiana chodników, wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Miejskim w Moryniu”
WADIUM - 3 000,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 20,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-V/08
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Wymiana pokrycia dachu i docieplenie budynku, wymiana chodników, wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Miejskim w Moryniu”.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
Dach - kod CPV 45261213-0
-
demontaż obecnego pokrycia wraz z obróbkami, rynnami i rurami spustowymi,
-
naprawę kominów,
-
zabezpieczenie w czasie prac w przypadku nieszczelności w pokryciu odkrytego obszaru połaci dachu wymaga pokrycia plandekami, foliami, itp.
-
wymiana kontrłat i łat,
-
montaż rynien PCV i rur spustowych PCV,
-
wykonanie koszy zlewowych, pasów nadrynnowych, obróbek kominów, obróbek włazu i okna dachowego, obróbki szczytowej (wiatrownicy) z blachy stalowej powlekanej o minimalnej grubości 0,5 mm. Należy pamiętać o montażu systemowych uszczelek,
-
montaż włazów dachowych i okna połaciowego,
-
montaż pokrycia z blachy dachówkowej stalowej powlekanej o minimalnej grubości blachy 0,5 mm w kolorze czerwonym. Rodzaj blachy oraz kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym,
-
montaż gąsiorów na kalenicy,
-
montaż systemowych wywiewek na dachu,
Elewacja - kody CPV 45321000-3, 45324000-4 oraz 45262100-2
-
ustawienie rusztowań,
-
wykonanie gruntowania podłoża gruntem,
-
oczyszczenie podłoża,
-
demontaż obróbek i zbędnych elementów na elewacji,
-
wykonanie docieplenia metodą lekką mokrą styropianem EPS 70-040 o grubości 10 cm. Ościeża należy ocieplić styropianem grubości 2-3 cm. Tynk mineralny barwiony w masie typu „baranek” o grubości 2-3 mm. Styropian mocować metodą klejenia oraz mechanicznie łącznikami. Przed zamówieniem materiałów uzgodnić kolorystykę z Zamawiającym,
-
montaż obróbek gzymsów i parapetów z blachy stalowej powlekanej o grubości minimalnej 0,5 mm. Dodatkowo w celu usztywnienia obróbki należy zamontować pas usztywniający z blachy stalowej ocynkowanej grubości minimalnej 0,5 mm.
Wymiana chodników - kod CPV 45233222-1
-
rozebranie nawierzchni z płyt drogowych
-
rozebranie krawężników i obrzeży
-
rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych
-
wykonanie koryta
-
wykonanie podsypki piaskowej
-
wykonanie chodnika z kostki betonowej typu POLBRUK
-
wywóz gruzu
Wymiana ogrodzenia - kod CPV 45340000-2
-
rozbiórka istniejącego ogrodzenia
-
wykonanie cokołu z cegły klinkierowej
-
wykonanie stalowej bramy i furtki
-
wykonanie słupków z cegły klinkierowej i osadzenie w nich przęseł stalowych ogrodzenia.
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45261213-0 Kładzenie dachów metalowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Technicznym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót oraz rys. od 1 do 5, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 20.08.2008r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP
-
Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od .1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 zawarty w Tomie II niniejszej SIWZ);
2. wypełniony i podpisany „Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia” (załącznik nr 3 zawarty w tomie II niniejszej SIWZ);
3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 03.07.2008r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.07.2008r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
-
Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Wymiana pokrycia dachu i docieplenie budynku, wymiana chodników, wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Miejskim w Moryniu FB/ZP.341-V/08
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc | 2008-06-11 14:33:26 | 61,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-11 14:33:26 | 23KB | 68 razy |
2 | SPECYFIKACJA_TECHNICZNA.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-11 14:34:29 | 108,5KB | 67 razy |
3 | opis_techniczny_Mory.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-11 14:34:55 | 49KB | 355 razy |
4 | PRZEDMIAR0002.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-11 14:35:43 | 420,8KB | 60 razy |
5 | Rysunek1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-11 14:36:24 | 268,0KB | 27 razy |
6 | Rysunek2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-11 14:36:59 | 322,9KB | 31 razy |
7 | Rysunek3.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-11 14:37:39 | 259,3KB | 34 razy |
8 | Rysunek4.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-11 14:38:11 | 309,9KB | 21 razy |
9 | Rysunek5.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-11 14:38:46 | 304,2KB | 32 razy |
10 | wzA_r_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-11 14:39:24 | 32,5KB | 67 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ZAWIADONIENIE_o_wyniku_postepowania.doc | 2008-07-08 09:05:13 | 32,5KB | |
2 | strszczenie0001.pdf | 2008-07-08 09:05:45 | 55,4KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | informacja_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2008-07-16 13:33:59 | 29,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sławomir Jasek | 11-06-2008 14:33 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sławomir Jasek | 11-06-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Sławomir Jasek | 16-07-2008 13:33 |