eBoi
Jak załatwić sprawę?
BURMISTRZ MORYNIA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. PODATKÓW
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
BURMISTRZ MORYNIA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. PODATKÓW
w Urzędzie Miejskim w Moryniu, ul. Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie, Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe.
- Predyspozycje osobowościowe:
- umiejętności organizacyjne, komunikacyjne;
- samodzielność i kreatywność w działaniu;
- dokładność, odpowiedzialność, terminowość;
- umiejętność pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność planowania sprawnej organizacji pracy.
- Umiejętności:
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o samorządzie gminnym, finansach publicznych, rachunkowości, postępowaniu egzekucyjnym
w administracji, kodeksu cywilnego i przepisów wykonawczych do ww. ustaw; - wiedza o samorządzie gminnym;
- biegła znajomość pakietu biurowego MS Office.
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o samorządzie gminnym, finansach publicznych, rachunkowości, postępowaniu egzekucyjnym
- Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, rachunkowość lub finanse publiczne,
- Znajomość obsługi kserokopiarki, skanera, faxu, poczty elektronicznej.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Przygotowywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej.
- Prowadzenie analitycznej księgowości niepodatkowych dochodów Gminy Moryń: czynsze, dzierżawy, wykupy, przekształcenia wieczystego użytkowania, wieczyste użytkowanie, opłata adiacencka, opłaty za zajęcie pasa drogowego, opłaty za umieszczenie w pasie drogi gminnej urządzeń infrastruktury, naliczonych kar i innych niepodatkowych należności.
- Analiza i kontrola kont, przeprowadzanie weryfikacji sald księgowych, wyjaśnianie powstałych różnic i inwentaryzacja roczna tych kont.
- Prowadzenie egzekucji niewpłaconych w terminie niepodatkowych dochodów Gminy.
- Uzgadnianie wpłat z pracownikiem merytorycznym ds. księgowości budżetowej
w zakresie prawidłowości prowadzonej ewidencji. - Regulowanie opłat wieloletnich za zarząd i użytkowanie gruntów przez Gminę.
- Prowadzenie spraw i księgowości analitycznej związanej z opłatą eksploatacyjną.
- Współdziałanie z służbami podatkowymi gminy w zakresie przekazywania informacji mogących rodzić skutki podatkowe.
- Przygotowywanie zaświadczeń w zakresie prowadzonych spraw.
- Wykonywanie czynności związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego
w cenie paliwa dla rolników. - Prowadzenie rejestru pomocy publicznej w systemie teleinformatycznym związanego
z wykonywanymi czynnościami. - Weryfikacja danych związanych z naliczaniem świadczeń wypłacanych z Funduszu Pomocy.
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą Funduszu Sołeckiego.
- Pozostałe zadania:
1) sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw;
2) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie prowadzonych spraw;
3) wytwarzanie oraz aktualizowanie informacji dla potrzeb Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie prowadzonych spraw;
4) wykonywanie zadań z zakresu Obrony Cywilnej, Obronności i Zarządzania Kryzysowego oraz instrukcji ppoż. w zakresie prowadzonych spraw;
5) wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza, Sekretarza Gminy.
- Warunki pracy na stanowisku ds. podatków w Urzędzie Miejskim w Moryniu:
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godzin tygodniowo) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Moryniu związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy (bez wind i podjazdów) na parterze.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Moryniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego (nie dotyczy obywateli polskich).
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
- Oświadczenie o treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 9 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 530)”.
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 27 stycznia 2022 r. godz. 15:00 pod adresem: Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. podatków w Urzędzie Miejskim w Moryniu”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Moryniu w dniu 30 stycznia 2022 r. o godz. 10:00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać na stronach bip.moryn.pl lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Moryniu pokój nr 14. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 91 466 79 64.
Informacja o wynikach naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.moryn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują w I etapie naboru będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia I etapu naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku zakończenia procedury naboru nie zostaną wybrani, będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
--- Klauzula Informacyjna ---
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy, o przetwarzaniu Państwa danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń, tel. +48 (91) 466 79 50, e-mail: um@moryn.pl;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@moryn.pl;
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. a (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu jednorazowej rekrutacji), art. 6 ust 1 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), rozporządzenia RODO w celu realizacji procesu rekrutacji;
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w I etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia I etapu naboru,
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w II etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia naboru,
- w przypadku osoby, która zostanie wyłoniona na wolne stanowisko pracy – dokumentacja zostanie dołączona do akt osobowych pracownika i przechowywana będzie zgodnie z przepisami prawa;
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych;
- W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie i bez wpływu na zgodność ich przetwarzania z prawem;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (UODO), w przypadku, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
- Podanie przez Panią/Pana danych podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom;
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Molenda | 12-01-2023 09:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Nawrolska | 12-01-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Molenda | 12-01-2023 09:43 |