Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Moryniu
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przewodniczący Zarządu Związku Gmin Dolnej Odry ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: DYREKTOR BIURA ZWIĄZKU GMIN DOLNEJ ODRY W CHOJNIE

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2021

Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) Przewodniczący Zarządu Związku Gmin Dolnej Odry ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:

DYREKTOR BIURA ZWIĄZKU GMIN DOLNEJ ODRY W CHOJNIE

  1. Nazwa i adres jednostki:

            Biuro Związku Gmin Dolnej Odry, ul. Narciarska 57, 74-500 Chojna.

  1. Określenie stanowiska:

Dyrektor Biura

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. wykształcenie wyższe;
  3. staż pracy co najmniej 3 lata pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub wykonanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
  4. znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej, gospodarką komunalną, ochroną środowiska, rozwojem lokalnym i Statutem Związku Gmin Dolnej Odry, tj:
  1. ustawy Kodeks cywilny,
  2. ustawy o samorządzie gminnym,
  3. ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  4. ustawy o odpadach,
  5. ustawy Prawo ochrony środowiska,
  6. ustawy Kodeks pracy,
  7. ustaw: finanse publiczne, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,
  8. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  9. ustawy Ordynacja podatkowa,
  10. ustawie o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie danych osobowych,
  1. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku;
  2. pełna zdolność? do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 305);
  5. znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej – nie dotyczy obywateli polskich;
  6. nieposzlakowana opinia.

IV.  Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem, kreatywność i zaangażowanie;
  2. dobra znajomość terenu działania Związku;
  3. preferowane będą kandydatury osób, które pełniły funkcje kierownicze, związane
    z zarządzaniem w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji państwowej lub spółkach o profilu zbliżonym do zakresu działania ZGDO;
  4. doświadczenie w kierowaniu zasobem ludzkim;
  5. preferowane będą osoby, które maja? doświadczenie w koordynowaniu prac grupy ludzi;
  6. komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność;
  7. umiejętność pracy w zespole oraz radzenie sobie w sytuacjach stresowych;
  8. umiejętność argumentowania;
  9. umiejętności analityczne;
  10. umiejętność rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji;
  11. wysoka kultura i umiejętność wypowiadania się;
  12. umiejętność korzystania z narzędzi i programów informatycznych oraz urządzeń biurowych, biegła znajomość pakietu MS Office;
  13. prawo jazdy kat. „B”.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. podejmowanie działań zmierzających do realizacji zadań statutowych Związku;
  2. koordynacja rzetelności, poprawności i terminowości wykonywanych zadań przez Biuro;
  3. zapewnienie wykonania poleceń Przewodniczącego Zarządu Związku dotyczących kierunku i sposobu załatwiania spraw;
  4. nadzór nad przygotowaniem dokumentów na posiedzenia Zarządu i Zgromadzenia;
  5. prowadzenie dokumentacji członkowskiej gmin;
  6. zapewnienie sprawnej organizacji i właściwego funkcjonowania Biura;
  7. współpraca z pracownikami Biura i udzielanie im  pomocy merytorycznej;
  8. realizacja innych zadań zleconych przez Przewodniczącego Zarządu Związku.
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy;
  2. czas pracy od godziny 7 15 do 15 15 ;
  3. miejsce pracy – Biuro Związku Gmin Dolnej Odry w Chojnie, ul. Narciarska 57,
  4. praca biurowa, indywidualna, wymagająca zarzadzania pracownikami
    i współdziałania z innymi podmiotami, związana z obsługa? monitora ekranowego, praca przy stanowisku komputerowym, wyjazdy służbowe na terenie, między innymi gmin członkowskich;
  5. specyfika pracy: realizacja zadań wymaga częstego i bezpośredniego kontaktu
    z obywatelami/klientami Biura;
  6. usytuowanie stanowiska -  budynek z  możliwością wjazdu osób niepełnosprawnych – (brak windy), pomieszczenia pracy, pomieszczenia socjalne oraz higieniczno-sanitarne dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;
  7. narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (kserokopiarka, drukarka, niszczarka, skaner), oprzyrządowanie i oprogramowanie informatyczne;

 

  1. Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Biurze Związku Dolnej Odry wynosi poniżej 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  2. Życiorys (cv);
  3. List motywacyjny;
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe;
  5. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
  8. Oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii;
  9. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  10.  Klauzula informacyjna.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzula?:

Wyrażam zgodę? na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawa? z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.), ustawa? z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) oraz ustawa? z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320).

  1. TRYB, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT przez kandydatów:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór nr 1/2021 na stanowisko - Dyrektor Biura Związku Gmin Dolnej Odry”, w  siedzibie Związku Gmin Dolnej Odry w Chojnie, ul. Narciarska 57, 74-500 Chojna - w terminie do 08.06.2021 r. do godz.15.00.
  2. Ofertę można przesłać pocztą – listem poleconym na adres; decyduje data wpływu do Biura Związku Gmin Dolnej Odry w Chojnie, ul. Narciarska 57, 74-500 Chojna
    (w terminie do 08.06.2021 r. do godz. 15:00).
  3. Złożonych ofert nie odsyłamy, chyba że na pisemny wniosek oferenta.
  4. Administratorem Danych Osobowych jest:

Związek Gmin Dolnej Odry

ul. Narciarska 57

    1. Chojna

Inspektor Ochrony Danych – kontakt: iod@zgdo.eu;

 

  1. Dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu jednorazowej rekrutacji i nie będą udostępniane innym osobom.
  2. Kandydaci posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do procesu rekrutacji.

O zachowaniu terminu złożenia aplikacji decyduje data wpływu do siedziby Związku Gmin Dolnej Odry. Aplikacje doręczone po terminie składania dokumentów oraz w inny sposób niż? określony w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.

Rozpatrzeniu nie będą? podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają? kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.

INNE INFORMACJE:

Nabór ma charakter II – stopniowy

  1. Po upływie terminu 08.06.2021 r. komisja konkursowa – dokona otwarcia ofert
    i przeprowadzi analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnoprawnym
    i zakwalifikuje kandydatów do kolejnego etapu;
  2. Lista osób spełniających wymagania formalnoprawne podane w ogłoszeniu, zakwalifikowanych do dalszego etapu postępowania zostanie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.zgdo.eu) oraz na tablicy ogłoszeń w Biurze Związku Gmin Dolnej Odry w Chojnie;
  3. Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu zostaną poinformowane telefonicznie
    o terminie posiedzenia, w trakcie którego przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna;
  4. Po przeprowadzonym naborze informacja o ostatecznym wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.zgdo.eu) oraz na tablicy ogłoszeń w Biurze Związku Gmin Dolnej Odry
    w Chojnie;
  5. Po wyborze kandydata na stanowisko zostanie zawarta umowa o pracę  na czas określony i jeżeli kandydat spełni wymagane oczekiwania może być zawarta umowa na czas nieokreślony – bez ogłaszania kolejnego naboru;

 

  1. Załączniki:

1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

2. oświadczenie kandydata ubiegającego się o zatrudnienie dotyczące spełnienia wymagań do zatrudnienia;

3. klauzula informacyjna.

Przewodniczący Zarządu

Grzegorz Brochocki

Chojna, dnia 19.05.2021 r.

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Alicja Mikołajczyk 24-05-2021 11:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 19-05-2021
Ostatnia aktualizacja: Alicja Mikołajczyk 24-05-2021 11:28