eBoi
Jak załatwić sprawę?
WNIOSEK O ROZŁOŻENIE NA RATY PODATKU LUB ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ
WNIOSEK O ROZŁOŻENIE NA RATY PODATKU LUB ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ
Podstawa prawna: art. 67a, art. 67b ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012r. poz. 749, ze zm.)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o rozłożenie na raty podatku lub zaległości podatkowej.
-
W przypadku przedsiębiorcy (rolnik, spółka, osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą) ubiegającego się o rozłożenie na raty podatku lub zaległości podatkowej:
- zaświadczenia o udzielonej pomocy de minimis lub pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie w ciągu 3 ostatnich lat, lub:
- oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis lub pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie w ciągu 3 ostatnich lat albo oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis w ciągu bieżącego roku budżetowego oraz dwóch poprzedzających go latach budżetowych,
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis lub pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie,
- sprawozdania finansowe jeżeli wnioskujący ma obowiązek ich sporządzania (bilans, rachunek zysków i strat, Cash flow) za rok poprzedzający złożenie wniosku,
- inne: na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego,
- informacje jakie powinny być złożone przez podmiot ubiegający się o pomoc publiczną zgodnie z odpowiednimi przepisami dotyczącymi postępowania w sprawie udzielania pomocy publicznej.
II. OPŁATY:
Nie pobiera się opłaty skarbowej.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 2 miesięcy.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Finansowo Budżetowy: pok. nr 4, tel. 91-466-79-52.
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Morynia w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
VI. UWAGI:
- W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy – Ordynacja podatkowa),
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Molenda | 04-01-2013 12:12 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Aneta Janiszewska | 04-01-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Molenda | 04-01-2013 12:15 |