eBoi
Jak załatwić sprawę?
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Moryniu - budynek do mechanicznego odwadniania i higienizacji osadów
Moryń: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Moryniu - budynek do mechanicznego odwadniania i higienizacji osadów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wąska 2a, 74-503 Moryń, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4146035, faks 091 4146035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Moryniu - budynek do mechanicznego odwadniania i higienizacji osadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Moryniu - budynek do mechanicznego odwadniania i higienizacji osadów. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a. BRANŻA BUDOWLANA - Roboty ziemne, - Fundamenty, słupy, podciągi, - Roboty murowe, nadproża i podciągi, - Dach-konstrukcja i pokrycie, - Podłoża i posadzki, - Tynki wewnętrzne, okładziny ścian, malowanie, - Stolarka okienna i drzwiowa, - Elementy kowalsko-ślusarskie, - Elewacja i elementy zewnętrzne, - Instalacje sanitarne - woda, - Przewody międzyobiektowe, - Zagospodarowanie terenu - dojazdy, chodniki. b. BRANŻA ELEKTRYCZNA - Stacja transformatorowa-przebudowa układu pomiaru energii elektrycznej, - Rozdzielnica RG + zasilanie ze stacji trafo, - Zasilanie budynku mechanicznego odwadniania i higienizacji osadów, -Instalacja elektryczna w budynku mechanicznego odwadniania i higienizacji osadów, - Pomiary c. TECHNOLOGIA I AKP.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27-4, 45.25.21.40-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawcy muszą przedstawić udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości łącznej 3.000.000,00 zł
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawcy muszą dysponować: - Kierownikiem budowy branży sanitarnej - wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w branży sanitarnej oraz posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów. - Kierownikiem robót elektrycznych - wymagane 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w branży elektrycznej oraz posiadanie uprawnień bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów. - Kierownikiem robót ogólnobudowlanych - wymagane 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadanie uprawnień bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 700.000,- zł. (siedemset tysięcy złotych) oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 1.400.000,- zł (jeden milion czterysta tysięcy złotych) wraz z opłaconą składką.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - inne wymienione w treści warunków umowy stanowiących integralną część siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.moryn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Moryniu, ul. Wąska 2a, 74-503 Moryń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Moryniu, ul. Wąska 2a, 74-503 Moryń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy operacji pt.: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Moryniu - budynek do mechanicznego odwadniania i higienizacji osadów dofinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc | 2011-05-17 14:25:45 | 52,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 14:25:45 | 63KB | 247 razy |
2 | umowa.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 14:26:38 | 125,5KB | 166 razy |
3 | zestawienie_elementA_w_ryczaA_towych_operacji.xls Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 14:27:28 | 22,5KB | 200 razy |
4 | budynek_stacji_mechanicznego_odwadniania.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:14:42 | 82,7MB | 212 razy |
5 | projekt_technologiczno_instalacyjny.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:14:42 | 85,5MB | 217 razy |
6 | sieci_i_instalacje_elektryczne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:14:42 | 17,8MB | 181 razy |
7 | Oszyszczalnia_AKP.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:16:44 | 101,3KB | 933 razy |
8 | Oszyszczalnia_wyposaA_enie_technologw1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:17:53 | 143,7KB | 1291 razy |
9 | SPECBUDOCZMORYA_.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:18:23 | 223,2KB | 144 razy |
10 | SPECYFIKACJA_MORYA__INST_SAN.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:18:40 | 111,8KB | 149 razy |
11 | SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_ELEKTRYCZNA_OCZYSZCZALNIA_MORYA_.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:18:58 | 114,9KB | 597 razy |
12 | MoryA__oczyszczalnia_01v_a.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:31:17 | 76,7KB | 615 razy |
13 | Moryn_Oczyszczalnia_02_va.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:32:31 | 42,3KB | 1265 razy |
14 | Moryn_oczyszczalnia_03_va.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-17 16:34:02 | 3,0MB | 233 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedAo_na_1_bip.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-19 15:01:16 | 217,5KB | |
2 | MoryA__oczyszczalnia_01v_a.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-19 15:01:41 | 76,7KB | |
3 | Moryn_Oczyszczalnia_02_va.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-19 15:02:12 | 42,3KB | |
4 | Moryn_oczyszczalnia_03_va.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-19 15:04:58 | 3,0MB | |
5 | odpowiedAo_na_2_zapytanie_bip.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-25 12:05:06 | 22KB | |
6 | odpowiedAo_na_3_zapytanie_bip.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-25 12:05:33 | 217,5KB | |
7 | odpowiedAo_na_4_zapytanie_bip.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-25 12:35:06 | 21KB | |
8 | odpowiedAo_na_5_zapytanie_bip.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-25 12:35:37 | 21KB | |
9 | odpowiedAo_na_6_zapytanie_bip.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-25 12:36:05 | 22KB | |
10 | odpowiedAo_na_4_zapytanie_bip.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-26 08:18:33 | 21KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | ZAWIADONIENIE_o_wyniku_postepowania_bip.doc | 2011-06-20 14:50:27 | 34,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | ogA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2011-07-01 15:06:23 | 33,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sławomir Jasek | 17-05-2011 14:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sławomir Jasek | 17-05-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Sławomir Jasek | 10-01-2013 15:45 |