eBoi
Jak załatwić sprawę?
Naprawa odcinka muru obronnego
Gmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na wykonanie zadania: „Naprawa odcinka muru obronnego”
WADIUM - 2 800,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 8,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-II/09
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Naprawa odcinka muru obronnego”.
-
Zakres rzeczowy zadania obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wznoszenie murów z kamienia, rusztowania, roboty izolacyjne oraz roboty różne (roboty ziemne - wstępne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej oraz dostarczenie piasku i podsypanie u podstaw muru)1. Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Roboty budowlane należy realizować zgodnie z wytycznymi nadzoru konserwatorskiego.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 30.09.2009r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP;
Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ;
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 do SIWZ);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 07.04.2009r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.04.2009r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Naprawa odcinka muru obronnego
FB/ZP.341-II/09
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc | 2009-03-16 13:47:19 | 56KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-16 13:47:20 | 224,5KB | 70 razy |
2 | projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-16 13:49:46 | 1,3MB | 210 razy |
3 | Rysunek2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-16 13:52:07 | 3,3MB | 51 razy |
4 | Specyfik_Tech_PDF.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-16 13:52:36 | 53,0KB | 76 razy |
5 | przedmiar1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-16 13:52:54 | 41,4KB | 152 razy |
6 | umowa.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-16 14:14:53 | 38,5KB | 55 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedAo_na_zapytanie2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-27 11:30:18 | 33KB | |
2 | zmiana_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-31 14:20:23 | 25,5KB | |
3 | odpowiedAo_na_drugie_zapytanie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-06 08:41:09 | 32KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | ZAWIADONIENIE_o_wyniku_postepowania1.doc | 2009-04-15 15:43:10 | 37KB | |
2 | streszczenieoceny20090415.pdf | 2009-04-15 15:44:19 | 153,9KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | informacja_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2009-04-28 11:14:31 | 31KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sławomir Jasek | 16-03-2009 13:47 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sławomir Jasek | 16-03-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Sławomir Jasek | 28-04-2009 11:14 |