eBoi
Jak załatwić sprawę?
Remont budynku Urzędu Miejskiego w Moryniu
Gmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na wykonanie zadania: „Remont budynku Urzędu Miejskiego w Moryniu”
WADIUM - 3 000,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 10,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-I/09
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Remont budynku Urzędu Miejskiego w Moryniu”.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje: wymianę pokrycia dachowego, wymianę stolarki okiennej oraz adaptację strychu.
1. Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45261210-9 - wykonywanie pokryć dachowych.
Kody uzupełniające:
• 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów,
• 45261320-3 - Kładzenie rynien,
• 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronowej,
• 45321000-3 - Izolacja cieplna,
• 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach,
• 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych,
• 45431000-7 - Kładzenie płytek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Technicznym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 30.06.2009r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP;
Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ;
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 do SIWZ);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 26.03.2009r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.03.2009r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Remont budynku Urzędu Miejskiego Moryniu
FB/ZP.341-I/09
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc | 2009-03-04 10:33:12 | 55KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:33:12 | 22KB | 90 razy |
2 | opis_techniczny_Mory_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:34:09 | 57,5KB | 74 razy |
3 | SPECYFIKACJA_TECHNICZNA.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:34:58 | 10KB | 80 razy |
4 | przedmiary.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:36:01 | 38,0KB | 152 razy |
5 | umowa.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:37:13 | 38KB | 62 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedAo_na_zapytanie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 12:14:14 | 42,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | ZAWIADONIENIE_o_wyniku_postepowania.doc | 2009-04-07 11:30:06 | 33,5KB | |
2 | STRESZCZENIE_OCENY.pdf | 2009-04-07 11:30:28 | 168,6KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | informacja_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2009-04-20 15:42:32 | 30KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sławomir Jasek | 04-03-2009 10:33 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sławomir Jasek | 04-03-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Sławomir Jasek | 20-04-2009 15:42 |