Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Moryniu
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Dożywianie dzieci szkolnych z terenu gminy Moryń w roku 2009


Ośrodek Pomocy Społecznej

reprezentowany przez Kierownika

ul. Szeroka 12, 74-503 Moryń, tel/fax: 091 - 41 46 145

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

na:

"Dożywianie dzieci szkolnych z terenu gminy Moryń w roku 2009"

Oznaczenie postępowania OPS.3301/1/2008

Kod i nazwa wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych.

55524000-9 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do szkół.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Zespołu Szkół w Moryniu oraz Szkoły Podstawowej w Witnicy objętych programem „Pomoc Państwa w Zakresie Dożywiania” w roku 2009. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.

Terminy realizacji zamówienia:

Zamówienie realizowane będzie w okresie od 05.01.2009 do 23.12.2009

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP;

Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów:

  1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 do SIWZ);

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.

Wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN).

  1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

  2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

      1. pieniądzu;

      2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

      3. gwarancjach bankowych;

      4. gwarancjach ubezpieczeniowych;

      5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Chojnie O/Moryń nr konta 33 9370 1046 0304 1553 2003 0001. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:

cena: - 100 %

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 2) do dnia 19.12.2008r. do  godz. 12:00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.12.2008r. o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 2.

Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie_2008.doc 2008-12-09 14:01:50 40,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-12-09 14:01:50 783,5KB 51 razy
Wynik postępowania
1 ZAWIADONIENIE_o_wyniku_postepowania.doc 2008-12-22 10:25:22 11KB
2 streszczenieOcenIPorA_wnaniaZA_ozonychOfert0001.pdf 2008-12-22 10:51:06 394,7KB
Udzielenie zamówienia
1 informacja_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc 2008-12-30 13:15:45 12KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sławomir Jasek 09-12-2008 14:01
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sławomir Jasek 09-12-2008
Ostatnia aktualizacja: Sławomir Jasek 30-12-2008 13:15