eBoi
Jak załatwić sprawę?
Burmistrz Morynia ogłasza przeterg niograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na wykonanie zadania: "Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych położonych na działkach 105/45 i 105/33 obręb Przyjezierze"
Gmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl, tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na wykonanie zadania: „Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych położonych na działkach 105/45 i 105/33 obręb Przyjezierze”
WADIUM - 800,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 25,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-III/08
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania:
„Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych położonych na działkach 105/45 i 105/33 obręb Przyjezierze”
w tym:
- mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniu, grunt kat. III wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża głębokości 20 cm z odwozem ziemi
- mechaniczne wykonanie warstwy odsączającej na poszerzeniu z gr. kat I-II wraz z zagęszczeniem grubości 20 cm
- mechaniczne wykonanie podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.7 cm
- ustawienie krawężników betonowych 100*30*15 cm na ławie betonowej z oporem
- obniżenie przewodu sieci telefonicznej ,wykonanie robót zimnych ręcznie ,położenie rury stalowej osłonowej dł.10mb, położenie przewodów sieci telefonicznej w rurze osłonowej dl 10 m, zasypanie wykopu
- umocnienie powierzchni skarp wraz humusowaniem gr.5 cm i obsianiem trawą plantowanie skarp
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarze robót i mapie poglądowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 15.10.2008r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Kierownik Budowy branża drogowa, uprawnienia drogowe bez ograniczeń
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP
5.Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 zawarty w Tomie II niniejszej SIWZ);
2. wypełniony i podpisany „Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia” (załącznik nr 3 zawarty w tomie II niniejszej SIWZ);
3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 17.06.2008r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.06.2008r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
-
Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych położonych na działkach 105/45 i 105/33 obręb Przyjezierze
FB/ZP.341-III/08
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc | 2008-05-26 12:02:28 | 48,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_Przyjezierze.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-26 12:02:54 | 201,5KB | 64 razy |
2 | SST_PrzyjA_zierze.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-26 12:03:46 | 81KB | 40 razy |
3 | wzA_r_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-26 12:04:25 | 34,5KB | 52 razy |
4 | Rysunek1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-26 12:05:02 | 458,6KB | 28 razy |
5 | Rysunek2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-26 12:05:59 | 443,4KB | 31 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Wyjasnienia_do_specyfikacji_dot_Prztargu_m_PrzyjA_zierze.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-04 14:50:00 | 29,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | ZAWIADONIENIE_o_wyniku_postepowania.doc | 2008-06-19 14:02:23 | 31KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | informacja_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2008-07-16 13:35:11 | 29KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sławomir Jasek | 26-05-2008 12:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sławomir Jasek | 26-05-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Sławomir Jasek | 16-07-2008 13:35 |