eBoi
Jak załatwić sprawę?
Burmistrz Morynia ogłasza przeterg niograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na wykonanie zadania: "Remont dróg osiedlowych na działkach 107/21 i 107/105 obręb Witnica"
Gmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na wykonanie zadania: „Remont dróg osiedlowych na działkach 107/21 i 107/105 obręb Witnica”
WADIUM - 2 000,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 30,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-II/08
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania:
„Remont dróg osiedlowych na działkach 107/21 i 107/105 obręb Witnica”
w tym: roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe, wykonanie ciągów pieszych, roboty wykończeniowe i ustawienie oznakowania pionowego, regulacja urządzeń podziemnych.
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Kody uzupełniające: 45233222-1 Roboty w zakresie chodników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarze robót i mapie poglądowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 15.10.2008r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Kierownik Budowy branża drogowa, uprawnienia drogowe bez ograniczeń
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP
5.Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 zawarty w Tomie II niniejszej SIWZ);
2. wypełniony i podpisany „Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia” (załącznik nr 3 zawarty w tomie II niniejszej SIWZ);
3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 10.06.2008r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.06.2008r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
-
Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Remont dróg osiedlowych na działkach 107/21 i 107/105 obręb Witnica FB/ZP.341-II/08
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc | 2008-05-19 13:41:28 | 46,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_Witnica.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-19 13:41:28 | 20KB | 82 razy |
2 | SST_Witnica_ChojeA_ska.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-19 13:42:36 | 965,5KB | 63 razy |
3 | remontdrA_gosiedlowychwwitnicy0001.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-19 13:43:10 | 117,8KB | 70 razy |
4 | wzA_r_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-19 13:43:36 | 33KB | 66 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedAo_na_zapytanie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-04 14:48:17 | 28,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | ZAWIADONIENIE_o_wyniku_postepowania1.doc | 2008-06-12 14:44:36 | 33KB | |
2 | streszczenie_oceny.pdf | 2008-06-12 14:45:14 | 405,9KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | informacja_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2008-07-09 08:35:27 | 29KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sławomir Jasek | 19-05-2008 13:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sławomir Jasek | 19-05-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Sławomir Jasek | 09-07-2008 08:35 |