eBoi
Jak załatwić sprawę?
Burmistrz morynia ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na wykonanie zadania: Rewitalizacja budynków w ramach projektu pn.: "Rewitalizacja Placu Wolności w Moryniu wraz z przyległymi budynkami"
Gmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 euro
na:
wykonanie zadania:
Rewitalizacja budynków w ramach projektu pn.:
REWITALIZACJA PLACU WOLNOŚCI W MORYNIU WRAZ Z PRZYLEGŁYMI BUDYNKAMI
WADIUM - 3 000,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 15,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-VIII/07
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania:
Rewitalizacja budynków w ramach projektu pn.:” Rewitalizacja Placu Wolności w Moryniu wraz z przyległymi budynkami”
w tym:
• izolacja cieplna budynku (wg cpv 45320000-6),
• tynkowanie - tynki cienkowarstwowe akrylowe (wg cpv 45324000-4),
• pokrycia papowe (wg cpv 45261214-7),
• montaż stolarki pcv (wg cpv 45421100-5),
• rusztowania (wg cpv 45421100-5),
• roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej montaż wyłazu dachowego (kod cpv 45420000-7),
• wykonanie nowego pokrycia z samonośnych paneli z blachy dachówkopodobnej (kod cpv 45261213-0),
• roboty murowe - przemurowania ścian (symbol wg cpv 45262620-3).
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 10.10.2007r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki Formalne
-
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-
O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy.
Warunki ekonomiczne i techniczne
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Potencjał ekonomiczny i finansowy
Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że:
-
posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 0,1 mln PLN.
W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę.
Potencjał kadrowy
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel:
-
Kierownik Budowy, uprawnienia ogólnobudowlane,
-
min. 15 pracowników fizycznych przeznaczonych do realizacji zamówienia
Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia.
-
Wykonawca przedstawi informacje i dokumenty potwierdzające uprawnienia osób należących do kluczowego personelu oraz informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
-
Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania.
Potencjał techniczny
-
Wykonawca powinien dysponować sprzętem budowlany min: 1-samochód skrzyniowy, min. 200 m2 rusztowania rurowego.
Doświadczenie Wykonawcy
-
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 1 projektu, odpowiadającego swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia tj. , budowę lub remont obiektów użyteczności publicznej w zakres którego wchodziło: wymiana lub montaż stolarki okiennej (łącznie co najmniej 150 m2), wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych (łącznie co najmniej 800 m2), wymiana lub wykonanie pokrycia dachowego (łącznie co najmniej 700 m2).
-
Warunek wymieniony, w p.1 musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są:
-
do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
-
spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ;
-
do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia;
-
do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania.
Ocena spełniania warunków określonych w pkt. 8.1. dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w pkt. 12.2.5. oraz 12.2.6. SIWZ. Komisja przetargowa na podstawie złożonych dokumentów, oceni, czy Wykonawca spełnia warunki przedstawione powyżej.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 14.06.2007r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.06.2007r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
-
Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Z/2.32/III/3.3.1/610/05:
Rewitalizacja Placu Wolności w Moryniu wraz z przyległymi budynkami
FB/ZP.341-VIII/07
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | og_oszenie_rewitalizacja_budynki.doc | 2007-05-22 11:25:20 | 14KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_REWITALIZACJA_BUDYNKI.doc Po terminie otwarcia ofert | 2007-05-22 11:25:20 | 600,5KB | 100 razy |
2 | Remont_remizy_przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-05-22 11:25:46 | 97,2KB | 100 razy |
3 | Komisariat_Policji-przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-05-22 11:26:06 | 52,9KB | 172 razy |
4 | MOK_Moryn_przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2007-05-22 11:26:32 | 102,4KB | 113 razy |
5 | SST_REMIZA,_MOK,_POLICJA.doc Po terminie otwarcia ofert | 2007-05-22 11:27:09 | 27KB | 168 razy |
6 | UMOWA__O__ROBOTY__REMONTOWE__Nr.doc Po terminie otwarcia ofert | 2007-05-22 11:27:42 | 13KB | 102 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ZAWIADONIENIE_o_wyniku_postepowania.doc | 2007-06-25 13:40:27 | 30KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | informacja_o_udzieleniu_zamowienia.doc | 2007-07-03 16:40:00 | 32KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sławomir Jasek | 22-05-2007 11:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sławomir Jasek | 22-05-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Sławomir Jasek | 03-07-2007 16:40 |