eBoi
Jak załatwić sprawę?
Burmistrz Morynia ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo-Budżetowym i Podatków
Burmistrz Morynia
Plac Wolności 1
74-503 Moryń
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo-Budżetowym i Podatków
(1 etat)
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie (preferowane wyższe) o profilu ekonomicznym w specjalności rachunkowość,
-
prowadzenie księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych w okresie co najmniej trzech lat przed ogłoszeniem konkursu w wymiarze co najmniej 1 roku na dzień złożenia wniosku,
-
znajomość przepisów o rachunkowości budżetowej, oraz bieżące śledzenie zmian w tym zakresie,
-
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność dekretowania, księgowania i rozliczania dokumentów finansowo-księgowych w zakresie dochodów, wydatków i kosztów, przychodów i rozchodów,
-
umiejętność obsługi komputera i oprogramowania finansowo - księgowego,
-
umiejętność analizowania zdarzeń finansowych w odniesieniu do możliwych skutków w zakresie płynności finansowej, sprawozdawczości i polityki rachunkowości,
-
predyspozycje osobowościowe: rzetelność, skrupulatność, sukcesywność, odporność na stres, umiejętność rozwiązywania problemów, zdolność myślenia analitycznego.
-
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
3.1. Zadania główne:
-
prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej kosztów, wydatków, dochodów, oraz przychodów i rozchodów,
-
prowadzenie rejestru finansowego inwestycji,
-
prowadzenie księgowości podatkowej, analitycznej, syntetycznej, tj. zapewnienie obsługi finansowo- księgowej poprzez rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych,
-
czuwanie nad prawidłowością wykorzystania dochodów oraz planów zakładów budżetowych, zgodnie z planami uchwalonymi przez radę Miejską, bieżące informowanie Skarbnika Gminy o każdym przekroczeniu,
-
znajomość przepisów o rachunkowości budżetowej, oraz bieżące śledzenie zmian w tym zakresie,
3.2. Zadania pomocnicze:
-
przygotowywanie projektów uchwał w zakresie prowadzonych spraw,
-
rozliczanie rachunków telefonicznych i energetycznych,
-
prowadzenie spraw wynikających z zadań Obrony cywilnej oraz z instrukcji p.poż,
-
współdziałanie ze służbami podatkowymi gminy w zakresie przekazywania informacji mogących rodzić skutki podatkowe,
-
wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza i Skarbnika Gminy,
3.3 Zadania okresowe
-
dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalanie wyniku finansowego,
-
uzgadnianie sald,
-
sporządzenie sprawozdań finansowych w zakresie prowadzonych spraw.
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV),
-
kwestionariusz osobowy,
-
list motywacyjny,
-
dokument poświadczający wykształcenie ,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
świadectwa pracy,
-
oświadczenie o stanie zdrowia,
-
oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego ),
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na. stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowo-Budżetowym i Podatków”. w terminie do dnia 03 grudnia 2007 r. (decyduje data wpływu do urzędu), na adres: Urząd Miejski w Moryniu ul. Pl. Wolności 1, 74-503 Moryń.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.moryn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Moryniu
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Z wytypowanym kandydatem zawarta zostanie umowa o pracę na okres próbny tj. 3 miesięcy. Przewiduje się możliwość przedłużenia umowy o pracę na czas określony, po upływie, którego z kandydatem może zostać zawarta umowa o pracę na czas nieokreślony.
pracownikiem samorządowym może być osoba, która jest obywatelem polskim.
zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki ,Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 czerwca 2006r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 125 ,poz.869).
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Molenda | 19-11-2007 12:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jolanta Piątek | 19-11-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Molenda | 20-11-2007 08:49 |